selamat datang ya..

selamat datang ya..
Selamat Datang kepada yang sudi datang di blog saya yg tidak seberapa ini..

Monday, February 20, 2012

Cara aku meluangkn masa.. lapang..

Hidup aku seharian banyak menghabiskn masa dengan PhotoShoot, Photoshop dan jalan-jalan.. tapi dalam masa yang sama aku nih masih lagi bergelar seorang pelajar.. so semua kelapangan yang ada terhad sedikit.
tapi apa yang aku nak tunjukkan kat sini bukan semua kegiatan aku.. tapi hanya sebahagian sahaja..
hehehehe..~ ^__^


 Ini merupakan seorang rakanku yang disayangi dengan gelaran Cik Booboo..
dengan pemintaannya, meminta aku untuk edit pic beliau.. so ini la hasihnya..
hehe..  

 dan ini Pic ke-2 yang telah aku edit juga..

 ini rakan sekolah aku zaman form 4 n 5 ( 2008 )
dengan pemintaan edit gambar beliau.. 
ape yang aku buat pada pic ini.. adalah mengubah color pic asal
yang kelihatan suram menjadi lebih menonjol keayuannya..
ayu ke..? (haha.. )

 Pada masa yang sama.. aku dengan seorang rakan ku (Hussen) cuba menonjolkan diri di dalam dunia muzik
tapi tidak terlampau serius, sekadar hobi. buat masa sekarang kami cuma mempunyai 4 buah lgu sahaja..
ia itu : 1>Korban Cinta
2>Evolusi   
             3>Sesaat Berubah
            4>Kasih Berakhir

Kepada sesiapa yang masih belum dengar lagu kami.. sila la melayari You Tube.. hehe..

 Lagu Kasih Berakhir merupakan lagu ciptaan kami yang ke-4
merupakan lagu yang ramai minati bt masa nih..
walau pun lagu ini agak sedih sdikit klu dengar..
tp bnyak juga pujian yang kami peroleh..
thnks korang..
Lirik: Tuna
Lagu: Hussen

 kenangan terindah.. hehe.. rakan-rakan seperjuangan ku di kolej. ini merupakan perjumpaan kami yang terakhir krna semua dah berpecah bila ade yang dah tamat pengajian.

 Sekali imbas macam gambar potongan dalam movie tp bukan.. 
hanya helah Photoshop semata-mata.. hehe..

 Kebetulan Time nih Geng2 junior tengah buat asmnt Photography so aku joing sekali..
hehe.. aku suke melihat wajah Awek 'Poli' nih tenang je..
tu yang tertarik aku shoot pic nih..
(lokasi Melaka, Dataran Pahlawan)

 Pic ke-2 

 Bosan sorang2 shoot je la.. huhu.. 
( Johor Bahru , Kg. Melayu, Jalan Askar)

 Tempat yang sama..

 Pantai Putri, Melaka

Tempat yang sama...

 Kebetulan skang nih dah bnyak pengaruh2 cerita Drama Vanila Coklat,
membri aku ilham untuk mencipta satu lagi cerita hebat yang berjodol 
Vanila Tuna..
hahahahakk..! 
(sory la hanye sekadar edit Photoshop)

Time nih tengah lepak2 x tau nak bt ape.. so aku shoot la gelongsong nih..
hehe..
sory la klu pic2 yang sye tunjuk semua x menarik di pndangan anda..
ye la sye masih belaja dalam dunia Photography nih..
huhu..
^___^ " 

 Kenape dengan Baju Wing nih..?
hehe..
baju nih menarik hati aku..
dengan dsginnye yg nmpk lusuh..
hehe.. hnye RM 50 shje..

mne aku leh dpat baju nih..?
pelikkan.. kebtulan aku terlibat dlm satu perjumpaan ( lokasi: Dataran Merdeka, KL )
klab 'Sayap-sayap Wings' bersama Band lagend sape lg..
Wings la..
so ade la orng jual baju n barang2 Wings nih..
so aku ape lg beli la baju 1.. hehe.. best je baju die..
sedap pakai lembut je..
ape2 je la aku nih..
haha..

 ini merupakan salah 1 pic yang aku ambil ketika Awie sedang memotong kek semperna ulang tahunnye..
dan Perjumpaan ini dibuat adalah untuk menyambut ulang tahun Album 'Jerangkung Dalam Almari'..
dan Majlis ini berlangsung pada tahun lepas.

 Nak Potong kek pun ada gaye beb.. hehe..
sedap kek nih.. rase nak lagi.. 
haha..

Mereka Legenda yang dihormati di pandangan mereka yang meminati dunia Rockes..  

Memang bergaya mereka ini.. memang gua tabit beb.. hehe..

ini sahaja dulu.. aktivti aku bt mse nih.. x bnyak pun.. ikutkan ade lg.. but bnyak sngat la.. kang x tercerita nnt.. haha.. bt mse nih aku memang sebuk dengan Final Projek.. lagi2 kan aku Final sem 6 skang nih.. memang la bsy sngat2.. nak balik kg pun bnyak je halangannye.. huhu..
U All doakan kejayaan Tuna k.. semoga dapat mencapai pecapaian cemerlang dan dapat mencapai cita-cita yang dituju.. k sampi sni dulu k..
Assalamualaikum..
Sekian Terima Kasih
kerana sudi masuk blog aku yang x seberapa nih..

^____^ y

Da..~ 

No comments:

Post a Comment