selamat datang ya..

selamat datang ya..
Selamat Datang kepada yang sudi datang di blog saya yg tidak seberapa ini..

Saturday, May 14, 2011

PIC2 YANG TERBARU.. (sesi Ber-Fotografy)

 Elakkan diri anda dari menjadi nahas di jalan raya..


 sahabat karip mak saya.. (situasi ini menggambarkan perpisahan keluarga kami dengan keluarga beliau.. pada 14 Mac 2011)

ikatan Keluarga..


 duri tidak berbuah.. (tapi daunnya ada pula..)




 BERKONSI CERITA..

En.Zainuddin Awang Kechil....
 (TENGAH)
selaku pensyarah saya yang dikenali dengan panggilan En. Zack yang mengajar Subjek Asas Penulisan Skrip dan Lakon Layar di Kolej Yayasan Melaka International (KYMI) telah kembali ke Rahmatullah pada 13.5.2011 pukul 10.55 malam semalam kalau tak salah saya berita dari Teman2.. membuatkan saya berasa amat terkjut sukar terima.. saya amat sanjung aruah yang tidak penah kenal erti berputus asa walaupun sebelumnya aruah penah diatahan wad seketika kemudian bila sembuh dan masih sanggup berulang-alik dari KL ke Melaka sendrian kerana ingin membimbing pelajar2nya untuk berjaya.. masih tergambar kenangan bersama dan masih terdengar suara perangsang semangatnya.. masih ingat lagi di saat aku dengan beliau bergelak ketawa bergurau bersama.. dia la guru yang aku sanjungi dan hormati..

  
(gambar diambil dari  MiLo Basi Tabur's Photos)


No comments:

Post a Comment