selamat datang ya..

selamat datang ya..
Selamat Datang kepada yang sudi datang di blog saya yg tidak seberapa ini..

Tuesday, April 19, 2011

SESI BER-PHOTOGRAFY (saye budak baru belajar)


Kalau di ikutkan aku baru lagi dalam bidang nih.. masih banyak lagi yang perlu aku pelajari.., kerana aku bukannya mampu untuk memperoleh DSLR ini dengan mudah.. perlukan masa yang sesuai.. Sudah lama aku idamkan untuk melibatkan diri dalam arena ini..(semanjak skolah menengah) tapi baru skng dapat.. haha.. dan aku berharap dengan langkah pertama, mempamirkan pic2 nih pada korng semua.. dapat di jadikan titik pemulaan aku untuk mencipta nama dalam dunia Photografy nih..~

keindahan..
(kelebihan hijau untuk mencantikan dunia..~)
punca sumber rezeki..

 keindanhan ciptaan Ilahi..

mendung dan sunyi..~ 

 terbiar tidak berteman..~

Ketam laut.. 
(bakal menjadi santapan yang enak..~)

 anakku, kau jadilah insan yang berguna dan bermaruah.. 
jangan kau mudah leka dengan nabsu dunia di hari kelak..~

 jimatlah penggunaan Air..~

 Rama-rama..
(bukan mudah nak suruh rama2 nih duduk diam, dengil..!)

keadaan sunyi sepi ini akan terlihat pada pukul 12 pagi..
(time nih klu nak tido tngah2 jalan pun x menjadi masalah.. haha)

No comments:

Post a Comment